четвер, 24 жовтня 2013 р.

Завдання на курсовий проект «Дитячий дошкільний заклад».

ЗАТВЕРДЖЕНО
на засіданні кафедри  «Архітектурне проектування»
«____»   ____________ 2013 р.
зав. каф. «Архітектурне проектування»
д. тех. наук., професор Габрель М.М.
Завдання на курсовий проект студента гр. АБС-4___ : _________________________________



1.Тема курсового проекту –«Дитячий дошкільний заклад».
2.Мета проекту: навчити студентів основ проектування дитячих дошкільних закладів, визначати їх місткість, в залежності від ділянки будівництва, тип, призначення,.
3.Нормативні документи: ДБН 360–92** «Планування та забудова міських і сільських поселень». – К.: Держбуд України, 2002; Будинки та споруди дитячих дошкільних закладів: ДБН В.2.2-4-97 – Видання офіційне. – К.: Держкоммістобудування. – 1998. – С.24.ДБН В.2.2.–9–99; Будинки та споруди дитячих дошкільних закладів: ДБН В.2.2-4-97. – Зміна № 2 – Видання офіційне. – К.: Мінрегіонбуд. – 2008. – С.9.; Будинки та споруди. Житлові споруди: ДБН В.2.2-15-2005. – Видання офіційне. – К.: Держкомбуд України. – 2005. – С.35.; «Будинки і споруди. Громадські будинки і споруди. Основні положення». – К.: Держбуд України, 1999; ДБН В.2.2–17–2007 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення». – К.: Мінбуд України, 2007.
Введено:  «ИМЦ» (г. Киев, просп. Краснозвездный, 51; т/ф. 391-42-10)
4.Основні функціонально-просторові вимоги до проекту:
В процесі аналізу та варіантного ескізування розробити функціональну структуру дитячого дошкільного закладу, враховуючи фактори довкілля та призначення будівлі, містобудівні обмеження.
4.1.Загальна площа та місткість дошкільного закладу залежить від площі обраної ділянки.
4.2. В складі дошкільного закладу передбачити:
  • групові осередки для 1 (2) ясельних груп;
  • групові осередки для 3 (6) дошкільних груп;
  • універсальний (фізкультурний, музичний) зал, кабінет для творчих занять, приміщення для різного роду занять;
  • медичний блок, адміністративно-господарський блок;
  • вестибюль.
Слід передбачити тимчасову автостоянку для батьків та автостоянку для працівників. На територій необхідно облаштувати:
  • дитячі майданчики відповідно до вікових груп на різні теми;
  • спортивний майданчик;
  • майданчик юного натураліста;
  • господарський майданчик;
  • майданчик для батьків. Передбачити експлуатацію покрівлі.
Проект повинен бути пристосований для використання особами з обмеженими фізичними можливостями.
  1. За вимогою керівника проекту перелік приміщень та майданчиків, необхідних креслень та їх масштаб може бути змінений.
  2. 6. Загальні вимоги до проекту:
Курсовий проект виконується на аркушах  формату А-3 (кількість аркушів визначається переліком необхідних креслень). Техніка виконання  проекту довільна — різні прийоми архітектурної графіки з застосуванням кольору. Не допускається застосування ескізної графічної техніки (фломастер, вугілля і т.п.) та аплікації. При використанні комп’ютера для оформлення графічної частини на захист необхідно представити ескізи, виконані в традиційній архітектурній графіці (у складі пояснювальної записки). При використанні комп’ютера для видруку використовувати тонкий папір. Комплект креслень (листів) повинен бути представлений у вигляді альбому, скріпленого планкою (не пружинкою!) або швидкозшивачем, пояснювальна записка скріплена швидкозшивачем або пружинкою. Ескіз графічного вирішення та композицію графічної частини слід погодити з керівником проекту.
7. На здачу представляється:
  • Графічна частина;
  • Макет;
  • Пояснювальна записка;
  • Видрук всього проекту, змакетованого на формат А-4, але видрук на форматі А-3.
  • Компакт-диск із загальним макетом проекту у форматі jpg.
Наявність видруку та компакт-диску на оцінку проекту не впливають, проте вони є необхідні для здачі проекту.

8. Система оцінювання проекту.
8.1. З дисципліни «Архітектурне проектування» оцінюється графічна частина та додаються бали за поточну роботу (разом 100 балів).
Графічна частина

Вирішення генплану та його узгодження із наявною містобудівною ситуацією, ТЕП генплану
15
Концепція об’ємного та архітектурно-планувального вирішення (узгодженість архітектурно-планувального вирішення із генпланом, наявність всіх необхідних функціональних зон, правильність функціональних зв’язків, деталізація проектного вирішення, ТЕП)
40
Образне вирішення будівлі
10
Повнота виконаного завдання
5
Разом
70
Поточна робота

Клаузура (программа будівлі, аналіз м/б ситуації, концепція генплану із функціональним зонуванням, функціональне зонування будівлі, варіант образного вирішення: фасади або перспектива). Техніка виконання довільна.
10
Перегляд №1 (вирішення генплану та його узгодженість із м/б оточенням, ескізні варіанти архітектурно-планувлаьного вирішення поверхових планів та фасадів
10
Перегляд №2 (наявність повного переліку креслень, проте без їх деталювання та остаточного оформлення, представлення матеріалів до записки та до макету)
10
Разом
30
Всього за проект
100
Оцінка може бути покращена на  5 балів за умови підготування презентації на захисті курсового проекту.

8.2. З дисципліни «Практикум з архітектурного проектування» оцінюється макет і пояснювальна записка.
Макет                                                      
70
Пояснювальна записка (передпроектне ескізування, пошук аналогів за темою проекту, характеристика генплану з ТЕП, основні архітектурно-планувальні та конструктивні вирішення)
30
Разом
100




9. Завдання видано:  _____.09.2013.

10. Захист проекту:    ______.12.2013.

Немає коментарів:

Дописати коментар